piątek, 10 maja 2013

AIP StartUp Training dla członków AIP Kraków


Z racji tego, że AIP StartUp Trainig JAK SPRZEDAWAĆ I NEGOCJOWAĆ KONTRAKTY NIE RUSZAJĄC SIĘ ZZA BIURKA? - techniki sprzedaż telefonicznej w układzie telefon > email > telefon dla członków AIP cieszył się dużym zainteresowaniem, a liczba miejsc była ograniczona i nie wszyscy mogli uczestniczyć, zorganizowaliśmy po raz drugi  szkolenie



Kiedy: 18. maj (sobota), godzina 10:00 do około 17:30
Gdzie: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, Pawilon G, sala 4
Tym razem liczba miejsc również ograniczona (maks. 20 osób).
Zgłoszenia przyjmujemy mailem na krakow@przedsiebiorca.pl


Szkolenie poprowadzi pani Izabela Krejca-Pawski,  koordynator ds. rozwoju sprzedaży w Centrum Szkoleniowym AP Edukacja oraz autorka bloga o sposobach zwiększania wyników sprzedażowych lepszasprzedaz.pl .

Zapraszamy!

Poniżej szerszy opis szkolenia. 


Szkolenie dla członków AIP w Krakowie, którzy aktywnie pozyskują klientów z wykorzystaniem sprzedaży produktów i usługi przez telefon i email. Polecane przy kliku etapowym procesie sprzedaży.Szczególnie polecane dla osób pozyskujących kontrakty i prowadzących aktywne działania sprzedażowe „zza biurka”, chcąc oszczędzić czas i pieniądze.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli…


…telefon jest dla Ciebie ważnym narzędziem w sprzedaży,
…Twoi klienci oczekują szybkiego załatwiania interesów przez telefon i e-mail
…sprzedajesz zza biurka klientom na terenie całej Polski,
…sprzedajesz usługi lub produkty, które wymagają kilkuetapowych rozmów sprzedażowych,
…wysyłasz klientom oferty drogą e-mail, ale zbyt wiele z nich zostaje odrzuconych,
…czujesz, że sprzedaż przez telefon oszczędza czas i pozwala sprzedawać więcej,  taniej, lepiej.


Efektem szkolenia będzie:


  • dowiesz się, jak wykorzystywać pierwszy kontakt z klientem –czyli tzw. „zimne telefony”
  • zdobędziesz przewagę nad konkurencją dzięki kilku żelaznym zasadom badania potrzeb i prezentacji oferty,
  •  zrozumiesz, dlaczego klienci tracą zapał sprzedażowy i wycofują się z zakupu
  • nauczysz się bronić ceny oraz minimalizować ustępstwa cenowe na rzecz klientów
  • unikniesz błędów, jakie często popełniają handlowcy oddzwaniający po wysłaniu oferty
  • zaczniesz stosować prosty sposób zamykania sprzedaży
  • stworzysz scenariusz kontaktów z klientem w układzie telefon > email > telefon konkretnie pod potrzeby Twojej firmy


Metody prowadzenia szkolenia:

Trener pracuje metodami aktywnymi takimi jak: praca w grupach, dyskusje moderowane, odgrywanie ról w czasie scenek sprzedażowych, ćwiczenia indywidualne- tworzenie scenariuszy rozmów oraz planu wdrażania po szkoleniu, case studies na podstawie historii uczestników szkolenia uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.


Trener:

Izabela Krejca-Pawski


Koordynator ds. rozwoju sprzedaży w Centrum Szkoleniowym AP Edukacja oraz autorka bloga o sposobach zwiększania wyników sprzedażowych lepszasprzedaz.pl. Współpracuje z portalami sprzedażowymi SalesNews.pl i drsprzedaż.pl, publikując artykuły. Ośmioletnie doświadczenie
w sprzedaży wykorzystuje organizując od podstaw działy sprzedaży firm, budując zespoły sprzedażowe oraz pozyskując kluczowych klientów. Specjalizuje się w prowadzeniu nowych projektów. W ramach AIP prowadziła portal podróżniczy, który reprezentowała w finale ogólnopolskiego konkursu Innowatorzy 2009r.  Absolwentka Akademii Trenera Sprzedaży SPTS. Doświadczenie trenerskie zdobyła pełniąc funkcję trenera wewnętrznego, szkoląc m.in. z zakresu sprzedaży usług oraz telefonicznego kontaktu z klientem. Z branżą szkoleniową związana od pięciu lat. Pasjonuje się tematyką organizacji pracy, szczególnie GTD.