JAK SPRZEDAWAĆ I NEGOCJOWAĆ KONTRAKTY NIE RUSZAJĄC SIĘ ZZA BIURKA?
Techniki sprzedaż telefonicznej w układzie telefon > email > telefon.
Training odbędzie się 16. marca 2013 (sobota) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Pawilon G, sala 4 w godzinach od 10.00 do ok. 17:00.
Liczba miejsc jest ograniczona (maks. 16 osób). Zgłoszenia przyjmujemy mailem na krakow@przedsiebiorca.pl .
Szkolenie poprowadzi pani Izabela Krejca-Pawski, koordynator ds. rozwoju sprzedaży w Centrum Szkoleniowym AP Edukacja oraz autorka bloga o sposobach zwiększania wyników sprzedażowych lepszasprzedaz.pl .
Zapraszamy!
Poniżej szerszy opis szkolenia.
Szkolenie dla członków AIP w Krakowie, którzy aktywnie pozyskują klientów z wykorzystaniem sprzedaży produktów i usługi przez telefon i email. Polecane przy kliku etapowym procesie sprzedaży.Szczególnie polecane dla osób pozyskujących kontrakty i prowadzących aktywne działania sprzedażowe „zza biurka”, chcąc oszczędzić czas i pieniądze.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli…
…telefon jest dla Ciebie ważnym narzędziem w sprzedaży,
…Twoi klienci oczekują szybkiego załatwiania interesów przez telefon i e-mail
…sprzedajesz zza biurka klientom na terenie całej Polski,
…sprzedajesz usługi lub produkty, które wymagają kilkuetapowych rozmów sprzedażowych,
…wysyłasz klientom oferty drogą e-mail, ale zbyt wiele z nich zostaje odrzuconych,
…czujesz, że sprzedaż przez telefon oszczędza czas i pozwala sprzedawać więcej, taniej, lepiej.
Efektem szkolenia będzie:
· dowiesz się, jak wykorzystywać pierwszy kontakt z klientem –czyli tzw. „zimne telefony”
· zdobędziesz przewagę nad konkurencją dzięki kilku żelaznym zasadom badania potrzeb
i prezentacji oferty,
· zrozumiesz, dlaczego klienci tracą zapał sprzedażowy i wycofują się z zakupu
· nauczysz się bronić ceny oraz minimalizować ustępstwa cenowe na rzecz klientów
· unikniesz błędów, jakie często popełniają handlowcy oddzwaniający po wysłaniu oferty
· zaczniesz stosować prosty sposób zamykania sprzedaży
· stworzysz scenariusz kontaktów z klientem w układzie telefon > email > telefon konkretnie pod potrzeby Twojej firmy
Metody prowadzenia szkolenia:
Trener pracuje metodami aktywnymi takimi jak: praca w grupach, dyskusje moderowane, odgrywanie ról w czasie scenek sprzedażowych, ćwiczenia indywidualne- tworzenie scenariuszy rozmów oraz planu wdrażania po szkoleniu, case studies na podstawie historii uczestników szkolenia uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Trener:
Izabela Krejca-Pawski
Koordynator ds. rozwoju sprzedaży w Centrum Szkoleniowym AP Edukacja oraz autorka bloga o sposobach zwiększania wyników sprzedażowych lepszasprzedaz.pl. Współpracuje z portalami sprzedażowymi SalesNews.pl i drsprzedaż.pl, publikując artykuły. Ośmioletnie doświadczenie
w sprzedaży wykorzystuje organizując od podstaw działy sprzedaży firm, budując zespoły sprzedażowe oraz pozyskując kluczowych klientów. Specjalizuje się w prowadzeniu nowych projektów. W ramach AIP prowadziła portal podróżniczy, który reprezentowała w finale ogólnopolskiego konkursu Innowatorzy 2009r. Absolwentka Akademii Trenera Sprzedaży SPTS. Doświadczenie trenerskie zdobyła pełniąc funkcję trenera wewnętrznego, szkoląc m.in. z zakresu sprzedaży usług oraz telefonicznego kontaktu z klientem. Z branżą szkoleniową związana od pięciu lat. Pasjonuje się tematyką organizacji pracy, szczególnie GTD.